گاهی باید نوشت

گاهی باید نوشت
دنبال کنندگان ۹ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ق.ظ

۵

۵.خواب

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ق.ظ

این روزا خانواده و دوستان با شنیدن جمله``دیشب خواب دیدم``

یه کوفت تحویلم میدن.

کافیه در طول روز یه نفر یه جمله یه خاطره یه تصمیم یا... بهم بگه،شب من یه خواب بلند بالا راجع به اون میبینم.

یکی از خواب هام:روز با دوستم تلفنی صحبت میکردم، گفت:پسرخاله ام Msداشته دیروز فوت کرد.شب خواب دیدم رفتم بیمارستان دندان پزشکم اومد برگه آزمایش رو نگاه کرد گفت  Msدارم:|

یکی از دلایل این همه خواب دیدن مشغولیت ذهنیه چیزی که برای من تازگی نداره...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۷
درخشان ...

نظرات  (۵)

وای شاپرک چرا اینجوری آخههههههههههه؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نمیدونم :\ :(
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۳ گمـــــــشده :)
منم جدیدا زیاد خواب می بینم
:/
پاسخ:
برا من از حد گذشته دیگه:(
یه قاشق اسطوخودوس رو بریز تو آب بجوشون و یه فنجون کوچیک ازش به عنوان دمنوش بخور تا صبح راحت بخواب:))
پاسخ:
امتحان میکنم ...امیدوارم نتیجه بده
مرسی:)
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۷ دیو مهربون
کوفت یکی از کلمه هایی که من خیلی دوسش دارم یجور صمیمیت خاصی توشه‌؛)
پاسخ:
دقیقا:)
کلا نوعی قربون صدقه رفتن درش هست:))
سلام 
مگه ام اس بیماری کشنده ست ؟ دندون پزشکی و آزمایش ؟ خخخخخخخ ، د‌و ساعت قبل از خوابیدنت به هیچیییییییی فکر نکن بزار ذهنت خالی شه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی